20.11

Närmar sig! 20.11 är ett datum som ligger mig varmt om hjärtat. Kan väl också kallas för vårt flyttdatum. 20.11 för 5 år sedan flyttade vi till denna lägenhet som vi är påväg ut ur nu. Men flytten gick inte smärtfri, om man säger så...

Kl. 03.00 20.11.11 började mina värkar. Första graviditeten, första barnet och första förlossningen var på gång... Jag kämpade mot värkar hela dagen medan släkt och vänner flyttade och plockade upp. När sista lasset var färdigt åkte vi in till BB. Dock så kom han först efter klockslaget, så de blev 21.11.11.



Vi får hoppas att denna flytt blir mindre dramatisk. I alla fall är jag inte påväg till BB. Kan inte fatta att det är 5 år sen han nästan kom, mammas lilla prins.




Så vart försvinner tiden? Och se hur vägen gått under dessa 5 år. Jag har 3 underbara barn, och snart har vi ett eget hem. Nu får vi äntligen rota oss ett tag.



Om någon skulle frågat mig för 5 år sedan hur livet skulle se ut idag, så skulle jag inte ha kunnat svara detta i alla fall. Jag har lärt mig att mitt liv blir sällan de jag planerar att de ska bli. Men en stor charm med det hela. Tydligen flyger på lite lyckorus, blandat med stress, just nu <3

Kommentarer

Populära inlägg