Nya utmaningar som väntar

Efter en stressad vecka och jobbig dag kände jag insperation för förändring. Jag surfade runt och hittade något intressant. Jag formulerade min jobbansöka mitt i natten.
Till min förvånad blev jag kallad till intervju. Gjorde inte mitt bästa ifrån mig. Geggig i hjärnan efter flera vakna nätter och kände mig förbannad att jag inte fått fram min personlighet.
Men till min förvåning kom samtalet som gratulera mig till mitt nya vikariat som speciallärare och föreståndare. Så 5.12 börjar ett nytt kapitell i mitt liv.

Så småningom ska jag också uppdatera vårt nya hem. Flytten är nästan helt klar. Internet kommer om några dagar så kanske då ;)

Kommentarer

  1. Snyggt jobbat! Stort grattis till jobbet. :D Behöver du vikarie någon dag är det bara att ringa - själv har jag noll aning om vad jag ska göra efter julen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg