Coronastickning 2021 del 1

 Tydligen fortsätter coronastickningen även 2021. Det har blivit en hel del stickande de senaste året men jag upplever det som en meditation och paus i vardagstänket. Om jag kunde skulle jag sticka mycket mera, men mina händer säger stop och stickningen måste gå i perioder.

Jag blev just färdiga med Alvas igelkottsvantar som hon väntat ett tag på. Är själ jätte nöjd över resultatet och är mycket imponerad över mina egna stickmönster som jag ritar/skriver upp.





Nu när vantarna är färdiga har jag påbörjat min tröja. En matchy till gubbens fast i dusty purple. Vi får se när den blir färdig. Sedan måste jag verkligen bli färdigs med Leos och tänk då har alla fått en! Sedan blir det att börja på varv nr 2 eftersom Theo just växer ur sin.

Kommentarer

Populära inlägg