Rekoutdelning

 Idag är det Reko-dag och jag är så glad över alla fina beställningar jag har fått. De alltid lika nervöst att planera inför rekoutdelningen eftersom jag  sår fröna till skotten redan 2 veckor före. Jag har ingen koll på hur många som kommer att beställa utan jag lever på hoppet. Någon dag kommer mina beräkningar att skita sig totalt och jag kommer att sitta där med massa mogna skott. Tack och lov har det inte hänt  än. Just nu kör jag rekoutdelning varannan vecka för att sprida på odlandet och hinna med alla andra uppgifter man ska hinna med, som att föra och hämta till alla träningar. Fast det just nu igen verkar  pausas tillfälligt. 



 

På bilden ser ni min vanligaste mix, med flera olika smaker och strukturer. 

Från vänster: broccoliskott, rädisskott, solrosskott

Kommentarer

Populära inlägg