100

Dagens händelser: hastigehten längs malaxvägen har höjts till 100 :)
Förutom det är mitt liv ganska tråkigt, full med planeringar...

Ingenting är riktigtvärdigt å saker är på hälft.
Praktiken tar musten ur mig, jätte trevlig skola å jag är konstant i gång... inget tråkigt... men därför är man döslut efter en dag...

Sedan ett STORT GRATTIS till tösen som blev 20 i måndags.... kom i håg i söndags, å igår... men är alltför lat och upptagen med mig själv...grattis!

Bröllopsklänningen är ännu på vift... ida är det 2 mån o. 12 dagar kvar till bröllopet... och inget är egentligen på klart... men vi fixar det... Detta veckosluts mål är bröllopsklänning och gästlista på klart... sedan kommer
inbjudningarna...

I fredags fick jag träffa pappas nya... riktigt snäll och trevlig var hon, men man kan inte skaka av sig den kostiga känslan... Bröllopskläningsprovning gick helt okej... hittade en, men ganska dyr... men ångrar mig nu att jag inte tog den...
Slalomdagen var riktigt roligt... systerns pojkar växer så fort upp... börja känna mig som en tant som tänker på när de kanppt kunde gå, huuj va tiden går... I alla fall plogade jag bort 3 års av slalom... det var nämligen tre år sedan jag sist åkte slalom... och efter n kommer det igen att dröja ett tag,,,

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg