Nytt liv

I fredags var jag och min fästman på inskrivning... Ja, jag är gravid...
Vår lilla är beräknad till 9.11... Om inte datumet flyttas vid först ultraljudet...
Men så nu är det ute, och skönt känns det...
Illamående och trötthet har fyllt mina dagar hittills med bröllopsplanering och skola.

Vi gifter oss inte p.g.a. att jag är gravid.... bröllopet var planerat långt på förhand, men framflyttat eftersom det skulle krocka lite med lillens nedkomst. Lika bra att kunna njuta av vår dag tillsammans... Och det ångrar jag inte, sommarbröllopet iställer för vinter känns bara bättre nu. Och klänningsproblemet är nu fixat. Livet leker vidare...

Kommentarer

  1. Å i juni e sommarn som bäst! :) Sköit om är!

    SvaraRadera
  2. Grattis!!:) Å lycka till me bröllopsplaneringen:)

    SvaraRadera
  3. ÅÅh, va roligt fö äär! :) grattis!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg