Musik, katt och påskägg

Igår var en Väldigt händelserik dag.
Vi hade i skolan en intressant gudstjänst från israel, men det var inte det jag vill prata om. Után musiken. Jag skanar musiken i mitt liv. Musiken jag hade förr. Hur den fick mig att känna, ett sätt att uttrycka... Så mycket saknar jag det med den galma kören och umgänget att tårar väldes i bilen hem....

Väl hemma har vi en löpande katt... Inte så roligt... Gnider sig upp för allt, pratar och skriker... Men igår gjorde hon något extremt. Började städa när jag kom hem för att bli på bättre humör. Öppnade sovrumsfönstret (en liten vädringslycka) för att vändra... å plopp... inom loppet av 10 minuter har katten ramlat från 3:e våningen.... Märkte en konstig tystand, och ropade på henne, och sökte henne... men när inget fanns sprang jag ut... och där låg hon vetskrämd i hörnet av höghuset... Bra att hon fick ne läxa...Man ska inte titta ut för långt...

I skolan för utom gudstjänsten hade jag en terapi dag... i 3 timmare målade jag påskägg... vilket har varit väldigt avslappande med tanke på allt runt i mitt liv för tillfälle... 3 ägg på tre timmar... men vi målade på en intressant sätt; bivax och doppa i färg efter färg....

Men i alla fall....Glad Påsk! på er.... :)

Kommentarer

  1. Ojj :( hoppas Athena mår bra!!! å snygga påskägg ha du pyssla ihop :)

    SvaraRadera
  2. Nämen kissi så dzä man int! :O

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg