Två dagar halsont

Idag är det andra dagen jag är utan röst.... Väldigt jobbigt, dessuom hostar jag, nyser och har svårt att svälja i mellanåt. Eleverna älskar att jag är pipig... de pratar och pratar och gör va de vill. Varför skulle de lyssna på mig??
Maten idag är helt hopplöst. Rutiner och rutiner är det jag behöver, men fungerar inte. I skolan på praktiken har de två matturer, och för tillfälle klarar jag inte av att ha så varierande. Idag var jag mätt när jag skulle äta, tidigare har jag varit tom imagen. Och då går det inte med något annat än surskårpor. Svärmor skrattade när jag var där senast och tyckte att jag var lite konstigt. Kanske jag, men efter en nogrann forskning är surskårpor det ända som går på morognen och när magen är tom. Annars mår jag illa hela dagen. Idag är det undantag, inte ens surskårpor fungerar. Fortsätter jag så här behöver jag inte vara rädd att gå upp i vikt.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg