Hej igen

De var en stund sedan jag haft tid att skriva. Men men en heldel har hänt, eller snarare en heldel händer varje dag. Jag sitter och väntar på att livet vårt eller mitt ska få rutin, men jag inser att de aldrig kommer att hända. Nu e pappa barnvakt, och sitter i vår nya divanisoffa som vi just plocksat upp från butiken. Intressant vänding när vi planerade åka till prisma men hamnade upp vid jysk. Vår tidigare soffa var åt två personer, men nu e vi 3 och behöver mera utrymme, dessutom fanns det dock gott om utrymme i vardagsrummet. Nästa gång jag är ledig ska jag försöka få upp bilder från lägenheten.... Här kommer en bild från BB på vår lilla pojk!:)

Kommentarer

  1. IIIIIIHHHHH vilken gullipojk!!! :) Hur e de, e ni hemma på fredag o lördag, om man skulle få komma på besök? :) Både Micki å jaag. :)

    SvaraRadera
  2. oj äntligen får ja se eran GULLIGA lilla pojke!!! <3

    SvaraRadera
  3. Sötnosen :) tant tina kommer gärna på besök fleir gang!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg