Semester, socialbidrag och träning

Nu är vi tillbaka från en semster som jga aldrig trodde skulle bli av. Ett nytt inlägg kommer senare med bilder. Semestr blev en resa med husbil till min systers i södra finland, en dag senare och en dag kortare än tänkt. Väl där hade hon och hennes kompisar samlat i hop kläder som skulle till loppis men som de inte orkat föra så saldot blev 3 soppåsar kläder åt Leo från 70-120 därav bl.a. 6 halare. Jag tackar och bockar för scialbidraget och ska försöka få ordning på dem och reda upp golvet i vardagsrummet inom kort. Kommer inte att beshöva köpa mycket kläder framöver vilket passar bra vår ekonomi.
Träningen då? Den lämnade igen.... inte en chans att vi skulle hunnit komma oss iväg under semstern. Strax innan hade jag fåt min lata röv ut och fått en rutin. Nu kommer de bli så svårt att komma igen, speciellt med arbetet och skolan inom kort. Har säkert startat upp träningen 5 gånger i sommar med samma resultat....

Nu ska jag återgå till kläderna. Sedan blir det grillfest imorogn med chicksen ifall de rums in :P

Kommentarer

Populära inlägg