Seperations ångest???

Jag hör absolut inte till dem som läser på mig och tar reda på saker på förhand... nej, nej nej... borde kanske börja så jag vet vad jag ger mig in på.

Leo började skrika i natt runt 12 med tutten i munnen. Så fort han kom i famnen blev han nöjd och somna om, men när vi la ner honom i egen säng började han skrika. Försökte 5 gånger få honom att somna om, sen prova vi med mjölk, men nej.... han skulle absolut inte vara ensam.

Så ja gav upp, C skulle ändå stiga upp 5.30 så han behövde sömn. Pojken somna på en sekund bredvid mig i mellan oss och sov tills väckarklockan ringde .Jag var så nervös att hon inte skulle somna om, men med ny flaska mjölk somnade han i sin egna säng efter två utbrott. De var underbar kännsla att ha honom i sängen med en igen, men när man inte har mörkläggningsgardiner i rummet så går det inte. Dessutom sover man lite oroligare. Får se hur det går i natt???


Tänk vad liten! 1 mån.


8 månader senare....

Grattis älskling på födelsedagen! <3

Kommentarer

Populära inlägg