1 år med sömnproblem

I går blev pojken vår 1 år, efter allt firande. Bilder kommer den dagen jag orkar föra över dem till datorn. Vilket inte finns nu. Ingen ork över huvudtaget. Leo har så stora problem att få sömn på kvällarna... nattningen nu tar mellan 1½-2h innan pojken får sömn, samtidig så vi nästan går och lägger oss. Måste allvarligt fundera om jag måste strukturera om sömn turerna på dagen eller.... han verkar jätte trött på kvällarna men man får absolut inte lämna rummet.... hjälp och tips???
För tillfälle orkar jag med inget. Två senaste dagarna har jag haft 12h dagar... i natt med oroliga Leo mellan oss från 12 då han vaknade gav mig ett sömnsaldo på 2 hela timmar och sen lätt blund resten av natten. Jag vaknar av panik över en missad deadline, uppgift eller något annat som jag drömmer om ska vara gjort. Är månne kroppen under press och stress? Dock att jag har mycket i skolan har jag varit otroligt effektiv och gjort bort allt skolarbete efter hand och har bara två uppgifter kvar före julen som vi inte ännu fått, förutom då 2 tenter.

Kommentarer

Populära inlägg