Nej!

Jag är tydligen in i en trottsperiod. Nej till allting... jag kan själv, men jag vill int!

Stackars C som måste stå ut med två barn. Men nu är allt så helvetiskt tungt. När man blir färdig med nått så kommer det bara mera.Trotts att Leo har börjat sova gott utan problem, och sover hela natten, vilket jag också får göra. Trotts att det finns några timmar tid där hemma att ta itu med allt, så vägarar jag. Jag bara sitter på golvet och vill gråta. Fast jag vet att det snart är över 2 tenter och 5 uppgifter, och sen är det jul. Hur dum får jag vara? Nu sitter jag och väntar på gympan om 20 min. Skulle ha bra tid till tentläsning, men nej. Jag mår illa bara jag tänker på det. Har aldrig känns så här förr. Nu vet jag hur det känns att vara skoltrött inerst inne.

Och inte nog med det så strejkar handen igen efter för långa handarbetstimmar så nu kan jag varken skriva med penna eller sticka. Så vad gör man kvällarna? Sitter och degar framför tv och tycker synd om sig.,.. Hjälp! Vad har jag blivit för mask?

Behöver nån som drar mig upp ur hålet.....

Kommentarer

Populära inlägg