Dålig, sämre, sämst....

Dagen började dåligt. Sov några timmar vilket resulterade i illamående hela denna dag, ringt efter hjälp till två olika hälsostationer, med frågan " vad kan jag ära som gravid", detta gäller då mot värk. Bestämde mig för att ta rådet å söka till läkare. Vill absolut inte uppleva gårdagens natt. Efter 2,5 h väntande fick jag i alla fall svar. Några burana kan du ta... Ifall du inte varit gravid skulle det ha varit kortisonspruta... Så, dit har min dag gått. En burana till natten, så får vi se...

Som pricket över i:et, blev vår "vatten från fläkten" till " det regnar i köket". Hyres värden kom, å så snabbt som möjligt ska det åtgärdas. Får se när vi får flytta... Permament eller tillfälligt?? Lovade mig själv att inte flytta under denna graviditet, men vi får se hur det går med det....

Hoppas på bättre dag i morgon....

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg