Operation

Här kommer det bara snabba uppdateringar utan bilder, bara för att jag själv ska hänga med... bloggen har blivit lite som en dagbok för mig. Här sparas alla minnen...

I morgon blir det operation för lillkillen. Toncillerna ska bort. Förhoppningsvis blir nätterna bättre då, och man kan kanske lämna bort öronpropparna. Så här går jag, redan nervös inför att Leo ska sövas ner och opereras. C har tagit helgen ledigt från jobbet så vi bara kan vara på tre, sita å mysa i soffan.

Men en intensiv veckan. I går besök hos talteraputen, idag kommer specialbarnträdgårdsläraren till dagiset och ska följa med lite Leo och hans grupp. Detta för att hans tal inte riktigt har kommit i gång. Förståelsen finns där, men orden saknas... Just nu kan han, mamma, pappa, min, minä (=jag Leo), bilar, brö, maa (mat), syy (cykel) och ute... så mycket kommunicerat blir det inte. Och i morgon blir det operation.


Själv har jag mindre skolan, och har tagit en heldel ledigt för att hälsan inte varit på topp. Sover jag sämre eller stressar, kommer huvudvärk, illamående och jag spyr. Så min kropp verkar ha noll tolerans just nu!

Men nu ska jag återgå till kanden, och försöka få nerskriva en sida eller två :)


Kommentarer

Populära inlägg