36+6

Vi började dagen med ett besök hos djurläkaren, för en sterilisering fav familjens minsta kräk. Nerdrogad i bilen bar det av för min rutin besök hos barnmorskan. Igår blev jag plötsligt dålig hos svärföräldrarna med huvudvärk, lite yrsel. Väl hemma had jag en puls på 101 och ett undertryck på 98, efter lite vila gav det snabbt med sig. Efter detta rekomenderar barnmorskan att vi inte kanske ska göra flera besök, eftersom det är krävande att sitta i bilen och vara i gång. Farsdagen ännu, och sen för egendel så är det bra med körningarna norrut. Nytt för denna vecka är en viktuppgång på 2000g med inge tillväxt på mage. Vilket skrämmer mig, dock märker jag själv att vätska börjar samlas i kroppen, så hopperligen är det de som märks, för att mycket onyttigt mat har jag inte ätit, tycker jag. Dessutom är jag darrig i hela kroppen, speciellt i händerna, vilket jag inte tidigare har varit. Men på torsdags morgonen bär det av igen för rutin besök...

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg