Tisdagen den 4.10.11

Idag börjar jag först runt 14-tiden så jag har got om tid att göra något roligt, ifall man skulle ha tid... Hittills har jag varit duktig, försökt få tag i vikarie å pendla hem eftersom fammo har fått en psykos, men inget svar ännu... skrivit labbrapportar om tre experiment vi gjort,och nu är det bara att ta tag i gårdagens 3h ute dag i biologi som jag ska skriva någonting om. Tyvärr minns jag bara vått och smärta från foglossningen som kickade in efter fem minuters lek... Under de fem minuterna hann jag bli våt, ramla och bli lerig och sedan gå till skolan utan ombyteskläder... tur att man hade simtur på kvällen...fast jag blir större och tyngre glömmer jag bort hur framtung jag är... vilket alltid är lika överraskade. Idag är det 7 veckor kvar, och hela tiden känner jag av någon som sparkar och trycker på mina revben. Oj, va ja längtar tills det är över. Har igen stora problem med maten, och efter fem misslyckade lunchar är det bara att inse att smörgås är det ända för mig runt 12-tiden.... Igår lämnade vi också in vår bostadsansökan så det är väl bara att sitta och vänta nu om det blir något nytt för familjen åman till julen....
Mina sockor är äntligen färdiga. Tjocka och varma av ett garn jag blev förälskad i från Citymarket.

Kommentarer

  1. Ojj va tiidn gar fooort. bara 7viko kvar!? Antagligen komber vi på besök imåron ;) kanstsi ja råkar få känn tå baby sparkar i maga tå..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg