Allergi?

Från det ena till det andra... jag har tydligen dålig karma.... På lördagen märkte jag av hur mina fötter började klia, och de kliade hela natten och förstörde min sömn... Morgon därpå hade jag prickar på foten, lik myggbett å jag tänkte loppor... nu är den tredje natten kommen och jag fruktar för ännu en sömnlös natt... Var så dum och ville inte besöka hälsovården pga jag nyligen varit dit med mitt brännsår men nu, nu har jag prickar på framsidan låren, vristerna och på fötterna och på underarmarna, så i morgon är det bara att ta en kölapp och börja köa.... för prickarna lär inte försvinna....och troligen går min första riktiga skoldag dit också med allt väntande....men bara jag får sova på nätterna igen.... väldigt frustrerande när lillen för en gång skull sover så bra om nätterna att man själv inte kan....

Kommentarer

Populära inlägg