Nya tag

Har varit sjuk under veckoslutet och kanske snart kan man börja på ny kula gällande "förbättra konditionen", fast jag har dåligt samvete med att inte gjort någonting vettigt i den vägen och snart har det gått 1/12 av det nya året... men med allt sjukande hittills är jag heldre försiktigt än att igen åka tillbaka till samma utgångsläge... så planerna är att ta de lungt ännu den här vecka, och kanske satsa på skolan och börja från noll nästa vecka och bygga vidare utan problem och förhinder...

Känns nu som jag börjar det nya skolåret. Med alla mediciner och sjukande har jag inte fått hum om vad jag ska göra resten av detta läsår, vilka kurser jag går.... etc. men nu ska jag försöka ordna upp det, kanske få igenom mattetenten. Skrev den i fredags och kände mig konstig i bollen, mätte 38 grader på kvällen och konstaterar bara att jag troligen ännu inte är igenom provet.... 3: e gången gilt...

Dags att hitta balansen så det inte blir som i höstat. De är ju årets mål att minnas tänka på sig själv.... studier är inte allt.... och familjen får inte sluka all tid....


Metviken

Sist men inte minst en motivations bild för nästa vecka... Tog från min första joggingrunda i somras då jag första gången satte mina mål att komma i gång, innan arbetet slukade en.....

Kommentarer

  1. Krya på dejj å hoppas du får hals frisk nu! Bra att vil ein da extra än ti buri ansträng si alltfö fort :) KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg