Falskt alarm

De goda nyheterna är att jag inte är allergisk utan har nässelfeber, därav prickar som kliar. Dåliga nyheter är att nässelfebern kan pågå i 1-2v. 1-2 V evigt kliande, med lite kortison och antihistamin... hoppas bannemig att det går över snabbare än så. De var inte en sånhär start på det nya året som jag förväntat mig....

Skolan satte i gång på allvar med information om valbara studier, studernades rättigheter och kandin... Nu är det bara att sätta gång och planera Leos schema. Inte ännu lägger vi in honom på dagis utan kämpar vidare ett halvt läsår ännu....skönt att vi ändå lyckas med att vara hemma men fortsätta med studierna. Här står inget stilla. Idag var det min dag på skolan/hälsovårdsmotagningen och i morgon är det min tur hemma och C i skolan.

Leo på julaftonen med sin mumin mugg

Kommentarer

Populära inlägg