Adjö

Gjorde ett av mina svåraste beslut, att lämna min gamla sånggrupp från gymnasiet. Kommer säkert att få ångra beslutet, för de gör jag redan nu. Men min tid räcker inte till. Familjen går i första hand eller ska. Nu har jag börjat jobba igen, vilket innebär att jag å C turas om att vara hemma. I höst kommer jag att inleda mina studier igen. Finns inge plats för mina intressen för de jag vill.... åtminstone inte musiken. Den kräver ännu för mycket, mycket mer än jag förtillfälle har tid att ge. Så för allas bästa, främst gruppen så överlämnar jag åt de som har mer tid, och brinner för de....

Hejdå! Men det har get mig minnen för livet och utvecklat mig som person. Troligen kommer musiken i livet falla bort, åtminstone tills Leo blir äldre å skolgången är över....Kommer redan ha svårt att hinna med familj, skolan å arbete.

Kommentarer

Populära inlägg