Ett år

Idag är det ett år sedan vi fick besked att jag var gravid. OCh från och med den dagen ändrades min verklighet, och framtidplaner. Under ett år har vi hunnit gifta oss, åka på bröllopsresa, flytta, vira jul och haft dop. Allt detta på 365 dagar,var av de flesta var tråkiga, skoldagar eller arbetsdagar....

Idag var också Leos morfar och hans flickvän på besök, eftersom de skulle på Vasa teater ikväll. Jag skulle göra mat, lägg på en tvätt och städa tills de kom, men nej.... C hade skola idag, Leo vägrade att sova... Idag är det nog den första dagen han sovit så här lite på dagen sen han var 1 månad, men slocknade desto snabbare i kväll...

En sak jag hunnit göra var att skicka iväg ett förlovningskort och tackkort till C:s faster. Dock var det nästan 3 månader sedan de förlovade sig, men vi har inte sett dem eller hunnit skicka något tidiagre... så bättre sent än aldrig :)


Förlovningskort jag och Leo gjorde för ett par dagar sedan....

Kommentarer

Populära inlägg