Ett tungt parti

Leo borde ha sovit för 1h 45 min sedan, men C nattar honom förfullt ännu. Vet inte vad som är de största problemet.... övertrött? Nytt ställe? Tänder? Igår somnade han i alla fall som en ängel men bestämde sig för att dagen skulle börja halv 7.

Själv försöker jag gå igenom mammas saker, vad som ska doneras bort och vad som ska behållas. En del har vi eller främst jag gått igenom men en hel del återstår. Har så svårt att slnga något när allt påminner mig om henne. Jag vill behålla henne hos mig, inte glömma bort. Och någonstans inom mig tror jag att jag glömmer ifall saken försvinner. Men allt kan jag inte behålla... men svårt att prioritera vad. Nu är det 1½ år sedan hon gick bort. Tiden har gått snabbt förbi. Men önskar fortfarande att hon var här. Nån jag kan fråga alla frågor jag har. Men främst att hon skulle få se sitt barnbarn.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg