Babysim

Idag var vi på första babysimmet. Vilket var jätte nervöst. Leo steg upp redan 4 i morse (om man nu kan kalla det) var upp i 3 h och sov vidare för en timme.... så jag var skist nervös eftersom han varit osammarbets villig hela dagen, och när han blir trött blir han ofta direkt grinig... Hur gick det? Bra, han var trött och följde främst med, sa några ord och tittade på andra... men mamma å pappa tyckte de var skoj.... Dock vi jag behärska mig när vi började sjunga sånger och jag märkte att jag lyfte med händerna fast C hade Leo... arbetsskada, dessutom måste jag bita mig i läppen för att inte börja pröva alla greppen innan de get instruktionen och faktiskt följa med... :)
Få se hur det går nästa gång...det var knepigare än jag täntk mig att han LEo med i duschen å klä av honom/byta om på främmande plats....

Kommentarer

Populära inlägg