Rundtur

Jag har inga bilder kvar från gamla lägenheten då datorn min krashade, så nu tänkte jag lägg upp för min egenskull.... man vet aldrig hur länge man bor kvar på ett ställe.... Nu har vi äntligen fått upprätt röran och städat för hela slanten. Och för en gång skull var det inte bara jag som höll i damtrasan idag.... har inga före och efter, eftersom jag hittade kameran först i städningen... ops.... :P

I alla fall ser det ut så här i några månader till. I början av sommaren kommer pianot hit, då flyttas extra soffan upp.... Leo får sitt rum, och kontoret flyttas in i sovrummet....

Nedre våningen:




Övre våningen:


(Blivande kontor)

(Nuvarande skötutrymme)

( Framtida barnrum)

Blev städning idag då min gamla klass är påväg hit. Ska bli så skoj att få se dem igen!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg