Halv 9

Pojken gick halv 9 å sova... undrar vad det innebär för morgondagen?

Men däremot fick jag extra tid att snabbstäda inför svärmor imorgon och njuta av lugnet när C är på en arbetsresa tills imorgon kväll.... själv är jag på arbetet största delen av morgondagen, så då behöver inte jag tampas med Leo ifall han är helt upp å ner :P



Hittills har inte Leo ännu börjat åla eller krypa... men istället använder han rullmetoden och slipper duktiga 1m från startpunkten. Så man måste börja hålla små koll för där du lägger ner honom är han inte. Skönt att han hiffat tekniken så slipper jag gå å vända varje gång han blir trött på mage.... För ca en vecka sedan började han svänga tillbaka på rygg... tänkt va de lär sig snabbt? Om bara min hjärna skulle vara så aktiv....

Kommentarer

Populära inlägg