Namnlös

Vi å FPA har aldrig kommit överrens. Alltid hade varit några problem med ansökaningarna. Idag fyllde Leo ½ år. Tänk vad tiden går! Men ännu har inte fått sitt FPA-kort. Så nu fick jag nog och åkte int till stan för att ta en djupdiskussion på stället. Tänkte försöka ha tålamod. När jag skulle bli mammaledig fick jag först beskedet ett par dagar innan ledigheten började pga av skolkrångel, så jag har god tålamod.
Väl där kom det fram att Leo saknar namn. Han är fortfarande pojke. Intressant med tanke på att vi hade dop när han var 6 veckor gammal. Så väl hemma försökte jag få tag i pastorskansliet men de har aldrig öppet så det tar ett tag innan jag når dom. Om inte problemet är där så är det vid magistraten. Så här har vi aldrig tråkigt. Kommer sitta i telefonen ett par dagar frammåt.

Kommentarer

Populära inlägg