14 dagar

Svårt att tänka sig att det nu bara 2 veckor kvar och ännu mindre tills vi flyttar. En av mina närmaste vänninor kom och hälsade på mig under veckoslutet medan min man arbetade hos sin farbror. Stackars henne, inte blev det någon semster här inte. Men jag är otroligt tacksam över att hon ändå kom. I två dagar har hon städat och packat för mig. Så de mesta är nu klart att flyttar ur lägenheten dessutom har jag haft tid och möjlighet att vila mina min ben, vilket gjort att svullanden ger med sig så länge jag sitter i soffan med benen uppe. Trotts all uppassning så får man dåligt samvete med att se någon slava för en, speciellt jag. Men på något gott sett någon dag ska jag återbetala henne :) Just nu försöker jag ta det lungt. Lungt är tydligen nyckelordet de sista veckorna. Blodtrycket är underkontroll och väldigt bra, bara de håller i sig ända fram och genom en flytt. Sendrag och benvärk är någorlunda bra, om jag sitter med benen upp. Vilket jag försöker, så jag inte ska behöva vaknas på natten. Det räcker med att springa med 2 h mellanrum på WC. Stackars grannar, men Casey har blivit immun och vet inte alls om mitt liv på natten.

Kommentarer

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg