Inget märkvärdigt

Det märks att man bara äger en fungernade dator i detta hushåll. Eftersom Casey har datorn största delen av dagen i skolan blir mitt bloggande och surfande mindre. Idag besökte vi rådgivningen igen, allting bra, blodtrycket håller i sig som det ska. Inga känningar av att förlossningen så småningen ska komma i gång. Men personligen är jag mentalt förberädd att gå över till och med i gång satt. Min mamma och syster gick alltid över tiden, varför skulle jag vara annorlunda. Lika bra, vi ska hinna flytta först, sen får den komma i lugn och ro. Idag fick dessutom en överraskning på posten :) Tack Vanja! Otrolig snällt! :) Idag blev dessutom den nya sovrumslampan frdig vilket bild kommer sen när vi flyttat och fått upp den. Det tog mig närmare 3 h att få färdig den, men så är det när allting är i vägen och man är inte lika kvick på benen som tidigare. Största problemet är nog att hitta en bekväm arbetsställningen där inte magen är i vägen. Nu ska jag till arbetet!!!!! Va roligt! Ska vara vikarie i varmt terapivatten, och arbete med barn och vuxna. Min sista chans att iakta föräldrar med nyfödda innan man själv kommer att befinna sig i samma situation. Dessutom ger vattnet mig möjlighet att motioner och röra mig friare för några timmar. Har verkligen saknat att inte vara arbetet. För jag vet ju inte när det blir nästa gång....

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg