Babysaker

Svårt att tänka sig att det är bara 20 dagar kvar till det beräknade datumet, och bara 18 tills vi flyttar. Förutom att alla saker är på fel ställe är allt annars klappat och klart inför lillens nedkomst.
Detta skötunderlägg sydde jag strax efter min sista arbetsdag i somras, av eget mönster. Hoppas den kommer bra till användning.
Detta spjälsänsgskydd blev jag nyligen färdig med under mammaledigheten. Tygen har jag tryckt själv, ett projekt från skolan. Ett projekt som jag ville lägga ner till lillen. Det gröna tyget är tryckt m.h.a. solfärgning som den varit vikt under torkningen. Djuren har jag själv designat fram och tryckt genom sablon tryck. Om någon vill veta mera är det bara att fråga :)

Kommentarer

  1. Nämen va härli sakrä du har tillverka!! <3 Så SÖT!

    SvaraRadera
  2. Du e så pysslig, man blir riktit inspirera!:)

    SvaraRadera
  3. Ååå så fin i bleiv! :D Tu e no bra tu!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg