Sendrag

Har under senaste tiden mycket sendrag i mina ben. Jag brukar vakna på natten när det krampar sig som mest, och nästan skrika. Tack och lov så ligger C bredvid, räcker sin hand så jag ska någonting att knipa i. Syns hur naglarna har borrat in i hans hand på ett par ställen. VArför man har sendrag har jag ingen aning. HAr aldrig förr haft problem, speciellt inte före graviditeten men nu. Idag morgon ca. 4.30 hände de värsta, "krampattacken" kom i båda benen på samma gång och jag ville bara gråta. Tack och lov är "attackerna" inte långa, och min man springer eftr panadol så jag ska få fortsätta min skönhetssömn. Under dagarna märker jag smått hur det kan dra i vaderna, speciellt under knäna. Men nu känner jag mig totalt handikappa när det sker i båda benen. Så ingen fredagsstädning idag när man inte riktigt vill kunna stå. Någon som vet varför man får sendrag i benen???

Kommentarer

  1. Låter int alls na roligt :( hoppas i gar över snart!!! <3

    SvaraRadera
  2. Tyvärr så hör i ihop mä graviditetn. Hadd nästan rej glömd bort att ja å haft hä... :b Hä beror på typ magnesiumbrist om ja minns rätt, int na faalit iaf :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg