Sparkar och sömnlösa nätter

I fyra dagar har sparkarna ökat avsevärt. På ett frustrerande sätt. I en månads tid eller så har barnet varit aktiv mellan 8 och 10 på kvällen. Nu är den i gång hela dagen. Och jag skojar inte. Det suger och snurar, vilket gör att man på tom mage börjar mår dåligt. Sitter man i soffan kan man känna dens fötter pressa in i mina revben, vilket är väldigt plågsamt och obekvämt. I och med att aktiviteten under dagen ökat gör att jag har otoligt svårt att vila eller ta en sömntur på dagarna. På natten däremot pressar något mot blåsan så jag konstant, mer än tidigare måste springa på WC. Dessutom trycker det obekvämt mot bäckenbenet. Jag vet inte om det är foglossningen som också känns när det tar ont och bränner på natten. Så för allas del hoppas jag att detta tar slut inom kort.

Kommentarer

  1. Snart ere över:) Hoppas at du int behöver ga över tiden na myki!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg