Helgen

C har haft ledig helg för en gång skull. Tyvärr gick den ledig tiden till att ladda upp efter veckolbesöket av syskon, få ordning på alla grejer och få tillbaka vårt egna sovrum från Leo. Min bror och min far var också hit en sväng igår, men lika så bra att Leo får se sina släktingar nån gång. I lördags fick vi äntligen upp hoppgungan. Tack tant Erika. Den var minsann omtyckt. Hade bara svårt att fånga honom på bild.

En glad hoppande krabat


Efter allt hoppande har han blivit mycket starkare i benen. Idag fick jag ta sovmorogn. Vilken underbar känsla. C steg upp kl. 6 med Leo. När jag kom ner halv 10 möttes jag av detta....

Far och son som spelar framför TVn
Far och son spelar framför Tvn

Idag ska vi se om vi hinner åka till tropiclandia så pojken skulle få ta en simtur. Har inte babsyimmat sedan Maj så de e nog på tiden. Andra alternativet för dagens program är cykling. Inviga Leos nya cykelsstol eller va de kallas.....

Kommentarer

Populära inlägg