Sista veckan

Sista veckan av simskolan börjar i morgon. får se omd et bli ny start. I lördasg hade vi bara 10 barn på 5 vuxna. Så mycket arbete fanns inte, man man försökte desperat hitta på lekar som håller barnen varma under ca 20 m2 tak i 10 graders kyla med regn.

C dök upp i Tärjär i torsdags å åkte till hem till arbetet idag. Har haft en underbar man och juvlig son de senaste dagarna och gjort allt mycket lättare för mig. Jag behöver inte dirkat hoppa in i arbete efter arbetet. Dessuom har C mycket mer tålamod, kanske för att han inte själv tampas med 50 andra barn om dagen.

Men i natt är jag ensam. Imorogn kväll e vi två igen. Imorogn har vi livräddningdag i simskolan så full rulle. Kommer vara helt tom i huvudet efteråt.

Eftersom det inte är min utan min fars dator har jag inga bilder att ladda upp dessutom har jag inte hunnit ta några. Får ta tillbaka min ord. Här har jag inte mer tid än hemma.

Kommentarer

Populära inlägg