Hemma igen

Fast vi för det mestadels har haft  barnvakt under helgen är man långt ifrån utvilad. Lördagen så var det min familjsdag. Jag å Leo stack hem till Tärjär där min syster och hennes familj var på semester. Har inte sett henne sedan dopet för ett halvt år sedan. Som vanligtr hade hon något med åt Leo. Leo fick ärva en Graco parablyvagn och resesäng (vilket han nu äger två av) själv fick jag lite smycken å sånt som hon gjort själv. Skönt att slappa ilag. Hon är ju den närmaste mamman jag har. Och har varit väldigt mån om att ringa och hör hur vi har det. Synd är att vi bara hann vara där en dag, för det var svärmorstur på söndagen. Men, men.... C får semester i mitten av augusti (4 dag.) så då tänkte vi sticka ner till systern i Hesa med husbilen. Ska bli intressant :)

Söndagen med det heta vädret. Åkte til Kälvi djurpark med farmor och farbror. Kvällen bev det tärjär för att safta lite bär. Nu har vi 2 l jordgubbssylt och 2l frysta jordubbar, få se hur länge det räcker.

Inviger vagnen

Farbrors famn å provar traktorn

Far och Son

Avslutade med dopp från cafeet

Kommentarer

  1. Men åhh va Leo siir nöjd ut på första bildn! :)

    SvaraRadera
  2. Leo sir iallafall utvila å nöjd ut :) hoppas ni å sko händ viil är liti imillan å.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg