Back to school

Jahass... då var dagen man längtat till men ändå inte.... i morogn kl. 8.30 börjar jag min första lektion med en klass jag inte känner. Nervöst min sann. Planerade att träffa lärare idag med Leo men ångrade mig när jag såg regnet. Fick istället trevligt besök som var mycket roligare.

Gällande planeringen för framtiden av schema så tar vi en dag itaget vilket är otroligt störande. C har inte ännu hunnit disskutera med sina lärare, eller lärarna har inte hunnit med honom....så vi har ingen aning vilka han kan vara frånvarande från och vilka som är obligatoriska. Våra schema däremot flexar hit och dit och varje vecka är olika...

C har tutor uppgifter två onsdagar framöver med back to school och Gulisen samtidigt som jag har abete. Om nån känner för sig att vilka prova vara barnvakt eller vill ha sällskap söker Leo en skötare två onsdagar framöver från 16.45-18.45

Kommentarer

  1. Måst koll upp om jag får lura na adä mä mi å så kan ja kanski ställ upp :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg