Från gammalt till nytt

Jag visste att studierna skulle sluka all min lediga tid och har därför pysslat massor innan denna vecka. Nu har vi äntligen fått tömd kameran så det kommer att dyka upp bilder så småningen om här och där.

Idag gjorde Leo debut i skolan och jag årets första läxa. Nu tänkte jag hugga in i didaktiken i gymnastiken med vår jävla lärare har inte lagt upp sidorna på moodle. När man för en gång skull tänkte vara en flitigt elev och börja i tid så går det inte.....Kan säga att jag inte har tid hur som hälst som mina klassmates att göra skolarbete. Men under tiden Leo sov sitt andra dags pass han jag på minuten göra ett arbete klart. Bra timing.

I alla fall. En gammal låda som piffas upp. Texten är skriven med permanent marker.




Tror ni anar vad jag brukar lådan till....

Kommentarer

Populära inlägg