En vacker höstdag

Inledde morgonen med orientering tillsammans med Leo och S2. Leo vaknade kl.2 och halv 6, men fick m.h.a mjölk honom att somna om. Om vi inte skulle ha börjat med orientering kl 8.30 vid Sandviksvillan skulle han troligen sovit till halv 8. Hade orientering med klassen och Leo fick på lärarens tillstånd vara med. Bar att jag in skaffat en ordentlig halare så han inte frös denna vackra höstdag på + 5 grader.

Vi firar 10 mån. med att Leo har lärt sig att stå upp själv.

Fortsatte dagen med rådgivningsbesök. Största problemet med att ha Leo med på lektioner är att hans rutiner förstörs och sömnen oftast blir lidandes. Igår med pianolektionen spelade Leo mera än mig, och var så arg när det var min tur. Kanske han ger efter så småningom, 17 lektioner kvar.

Avslutar den underbara dagen med Kaffe på kafe med söta Emma S som också bjöd mig på teater. Babylycka. Den var helt okej och man kände igen sig. Negativa var att den var 30 min lång :( Nu är det dags att ta kväll, Leo sover, och C har fixat allt ikväll. Imorgon är det min tur då han har arbete och firmafest.


Kommentarer

Populära inlägg