tandvärk och hantverk

Började dagen med att stå i telefonkö för tandvärk, ingen är det mina förbannade tänder som krånglar igen... funderar starkt på att snart skaffa löständer. Blir väl billigare i längden. Undrar om man kan lägga en försäkring på mina tänder inför nästa barn? Som skulle stå för alla 100- tals euro jag måste lägga ut.....

På söndag ska jag ha ett program för en hantverkare kurs för lågstadiet, en typ "efter skolan aktivitet" ( 10 ggr a 45 min ) Så nu vill jag mycket gärna få idéer av er läsare. För ny har jag helt tappat intresse och inspiration med all tandvärk...

Kommentarer

  1. Har du fria händer att göra va du vill? Hu stor grupp e dom å i vilken ålder? Nyckelring och armband är det första jag kom på ...kolla in länken http://www.knut.n.nu/produkter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätte kul idè :) He ska ja tänk åpå... har du nån aning hur man binder dem. Har gjort det nån gång i tiden men kommer inte åpå det nu :)

      Radera
  2. Vet du ja har lite samma dilemma ...:D ja ha också gjort de men tänkte att du skulle veta för tyvärr kan jag int på rak arm komma på nu...men om man läser na beskrivning och pysslar på själv kanske e kommer. Ja säger till om ja kommer på ;)

    SvaraRadera
  3. kolla in den här sidan , Fanny. De va en rätt bra beskrivning! oj, blev sugen på att själv göra såna där :D http://fittforcefive.wordpress.com/2009/08/21/makrame-sa-har-gor-du/

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg