Första dagen i skolan

Inte kan man säga annat att det var skönt att vara tillbaka. Fick träffa så många ansikten som jag inte sett på länge. Man kan inte undvika vara social, vilket jag helt glömt bort. Leo har fått vara hemma med pappsen hela dagen, vilket gått bra.

Dock så kommer den sköna verkligheten imot. Onsdag och Torsdag har jag en lektion. I morogon blir det att ta Leo med på jobbet om ingen frivillig ställer upp och fredag blir det bara att traska sig fram till tritonia och låna böcker. Eftersom jag än sålänge har relativt lite skola borde jag börja med DEADLINES som jag vet av fast de är i slutet av oktober. Men... 5 böcker tar tid att läsa. I alla fall i detta hushåll.

Tyvärr blir det inga bilder på ett tag eftersom jag använder min dator. Alla blider är på C. Hoppas ni klarar av text.

Kommentarer

Populära inlägg