Seperationsångest

Natten i sig själv gick bättre. Dock så tog det en god stund innan John blund kom. Måste sitta i rummet så han såg mig hela tiden, och ett par gånger började han stor gråta i sömnen. Men vi fick sova till 2 utan större besvär vilket jag är otroligt tacksam för. Väl 2 höll vi på i en timme från och till, böt sin emellan och han somna för små stunder. Mjölken var dock rena sömnpillret och han sov till halv 8 med sin nattlampa på. Jag förväntar mig att ikväll kommer att gå en aning lättare.
 Tror minsann att de e seperationsångest här på gång. Och barvakten utlöste de. Leo är inte van att skötas av andra när man inte har släkten omkring sig, så tydligen reagerade han starkare än vi kunnat ana. Dock så var han bara nöjd att vara med barnvakten och märkte inte ens att jag varit borta. De är nog på tiden att han lär sig att vara med andra än med oss.


Leo 9 månader
Moffas äpplen




Kommentarer

Populära inlägg