sömnlös

De var länge sen de gick en natt där jag fick sova 4 timmar, men verkar återkomma ikväll. Leo skriker för full hals på sin andra timme och jag och C försöker på 5 minuters-metoden utan vidare framgång. Aldrig för har detta skett. Hoppas det är en tillfällighet. Men varför? Var de pågrund av barnvakten? Vårt sena besök? C som varit borta två kvällar? Kommande tänder? Ingen aning, men ledsen är han. De svider i mina öron att höra honom grymta, snörvla och gråta i rummet intill. Vi får se hur natten fortsätter. Kl. 8 ska jag vara pigg och glad på idrottsplan - not gonna happened. Morgondagen består av två gympapass en föreläsning, barnvakt och sen mot arbete. Undrar hur mycket tårar jag kommer att fälla. Är otroligt känslig när jag är trött. För varje liten motgång känns som livet undergång...

Kommentarer

  1. Sömn e så viktit. Men att vara småbarnsförälder lagar i emellanåt omöjlit att få tillräcklit åv i. Fösöök ork vännen å så halder ja tummarna på att i bara var en tillfällihet! KRAM åt dejj <3

    SvaraRadera
  2. Möjligt att Leo just nu gar igenom den well famous separationsfasen som brukar infall kring hade åldern. Man blir liti handfallen å hjälplös övä situationä som man int behärskar, å sömn e ju A och O för att man ska ork. Föli hjärta ärt i va ni dzär <3 Å hoppas att i ordnar si!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg